پک درمان سنگ کلیه ۴۰ روزه

پک درمان سنگ کلیه 40 روزه- سناپالیز

سنگ کلیه که رنال کلکولوس یا نفرولیت هم نامگذاری شده‌است جسم سختی است که از کانی های موجود در ادرار تشکیل می‌شود. سنگ‌های کلیه معمولا از راه مجرای ادرار دفع می‌شوند و اگر کوچک باشند هیچ نشانگانی ندارند؛ اما چنانچه اندازه سنگ کلیه به 5 میلیمتر (0.2 اینچ) برسد منجر به انسداد مجرای ادراری شده و درد شدیدی را در پهلوها و پشت ایجاد می‌کند که به کشاله ران نیز کشیده می‌شود. این درد که کولیک یا قولنج کلیوی نیز نامیده می شود و به صورت درد بازگشت‌کننده هر ۲۰ تا ۶۰ دقیقه تکرار می‌شود. نشانه‌های دیگر سنگ کلیه شامل تهوع، استفراغ، خون ادراری، چرک در ادرار، و درد در حین ادرار کردن می‌باشند.

لازم به ذکر است که پک دمنوش های نیوشا یک روش گیاهی برای درمان بیماری ها می باشد و به طور کل هیچ گیاهی به صورت عمد برای بدن ضرری نخواهد داشت، مگر این که فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. لذا قبل از مصرف این پک ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید و به موارد منع مصرف که روی سایت بارگذاری شده است توجه فرمایید.

 

پک درمان سنگ کلیه نیوشا شامل دمنوش های کرن بری، ریز میوه، نعناع فلفلی و توت فرنگی می باشد.

بررسی ها نشان می دهد کرن بری با اسیدی‏ تر کردن ادرار خطر ابتلا به عفونت‏ های ادراری را کاهش می دهد و از دستگاه دفع ادرار در برابر باکتریهایی مانند اشرشیاکُلی (E.coli) محافظت می کند. همچنین کرن بری حاوی موادی است که از چسبیدن باکتری به جدار دیواره دستگاه ادراری جلوگیری می کند. دو نظریه مختلف در‏باره کرن بری وجود دارد. بر پایه نظریه ی اول؛ آنتی اکسیدان های کرن بری باکتری را تغییر می دهند به گونه ای که باکتری نمی تواند به دیواره دستگاه ادراری بچسبد. بر اساس نظریه دوم نیز کرن بری پوششی لغزنده روی دیواره دستگاه ادراری می سازد و از چسبیدن باکتری روی دیواره جلوگیری می کند.

مقاله منتشر شده در مجله Nutrition Bytes  با عنوان “نقش گیاه نعناع فلفلی در سندروم روده تحریک پذیر” نشان می دهد که گیاه نعناع فلفلی ترکیبات ضد انقباضی دارد.

سودمندی نعناع فلفلی به عنوان یک داروی جایگزین برای بهبود سندروم روده تحریک پذیر (IBS) در آزمایشات درون شیشه ای و مطالعات بالینی مشاهده شده است. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که نعناع فلفلی به دلیل توانایی بستن کانال های کلسیم در ماهیچه های صاف، خواص ضداسپاسم دارد. بر اساس بررسی های انجام شده مصرف نعناع فلفلی در برخی از بیماران مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر بدون ایجاد هیچ گونه عوارضی، سبب آرامش دستگاه گوارش و کاهش علائم این بیماری شده است.

دمنوش ریز میوه خود دارای 5 نوع گیاه درمانی می‌باشد: توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و چای ترش.

به طور کلی ریز میوه‌های قرمز سرشار از فیبر هستند و وجود آنها در این پک باعث می‌شود نوشیدن این دمنوش نقش به سزایی در روند کاهش وزن، کاهش کلسترول و کاهش فشار خون ایفا کند. این دمنوش علاوه بر اینکه در بهبود کبد چرب موثر است، آرامش بخش نیز می‌باشد و به واسطه خواص آنتی اکسیدانی ترکیباتش در کاهش التهاب و درمان بیماری آرتروز بسیار موثر است. از دیگر مواردی که به خواص این دمنوش می افزاید، زرشک به کار رفته در آن است که نام آن زرشک سیاه، معروف به زرشک کوهی است و از پرخاصیت ترین انواع زرشک محسوب می‌شود. جهت خرید این محصول کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با پشتیبانی واتساپ سناپالیز
پیام به پشتیبانی واتساپ