پک آرامش و اعصاب ۴۰ روزه نیوشا

پک آرامش و اعصاب 40 روزه نیوشا - سناپالیز

این پک برای درمان مشکلات عصبی و فکری تهیه شده است و شامل چهار دمنوش بادرنجبویه، بهارنارنج، به لیمو و گل گاوزبان می‌باشد. از ویژگی­های این پک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آرام بخش و خواب آور است.
  • اضطراب را کاهش می­دهد.
  • تپش قلب را منظم می­کند و تپش قلب را برطرف می­کند.
  • آرام بخش و مسکن قوی است.
  • تنگی نفس را بهبود می­دهد.
  • تسکین دهنده اعصاب است.
  • سرگیجه را رفع می­کند.
  • درمان ناراحتی های اعصاب است.

لازم به ذکر است که پک دمنوش های نیوشا یک روش گیاهی برای درمان بیماری ها می باشد و به طور کل هیچ گیاهی به صورت عمد برای بدن ضرری نخواهد داشت، مگر این که فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. لذا قبل از مصرف این پک ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید و به موارد “منع مصرف” که روی سایت بارگذاری شده است توجه فرمایید.

عملکرد بادرنجبویه در درمان سردرد

رزمارینیک اسید، اورسولیک اسید و اولئانولیک اسید استخراج شده از بادرنجبویه، از فعالیت آنزیم GABA-T (گابا ترانس آمیناز) جلوگیری می­کند. عصاره بادرنجبویه به دلیل دارا بودن ژرانیول با اثرات خواب آوری و ضدتشنجی و همچنین کافئیک اسید با اثرات ضدتشنجی، اثر آرامش بخشی بر سیستم عصبی دارد. آرامش بخشی عصاره ی بادرنجبویه ناشی از عملکرد گابا در سیستم اعصاب مرکزی است.

عملکرد بهارنارنج در درمان سردرد

مصرف عصاره بهارنارنج اثر آرامش بخشی چشمگیری دارد و اضطراب را کاهش می­دهد. اسانس­های روغنی با تحریک مسیرهای بویایی در سیستم لیمبیک مغز، باعث بهبود روحیه و کاهش سطح اضطراب می­شود. این اسانس­ها، از راه تنفس جذب می­شوند و می­توانند بر آنزیم ها، کانال ها و گیرنده­ های یونی اثر بگذارند. نتیجه این فرآیند منجر به تحریک مغز، تسکین اضطراب و افزایش جریان خون مغز شده و آثار ضد افسردگی دارد.

عملکرد به لیمو در درمان سردرد

نتایج پژوهشی که در سال 2014 اثر گیاه به لیمو بر سلول­های تحت استرس اکسیداتیو بررسی کرده است نشان می­دهد که این گیاه قادر است در غلظت­ های بهینه سلول­های شبه نورونی PC12 را از مرگ سلولی حفاظت کند. استرس اکسیداتیو عامل اصلی تخریب نورونی در بسیاری از اختلالات عصبی است. استرس اکسیداتیو مثل آسیب به DNA ، افزایش اکسیداسیون لیپید و پروتئین است که عامل اصلی بیماری­های تخریب نورونی هستند. بنابراین استفاده از داروهای گیاهی با خاصیت آنتی اکسیدانی برای کاهش استرس اکسیداتیو و درنتیجه کاهش تخریب نورونی می­تواند یکی از راهکارهای درمان این اختلالات عصبی باشد.

عملکرد گل گاوزبان در درمان سردرد

گل‌گاوزبان به دلیل دارا بودن مقادیر بالای پتاسیم و کلسیم ادرار آور بوده و با تحریک بدن، تبادلات سلولی را تنظیم و سیستم اعصاب را آرام می­کند و برای درمان ناراحتی‌ های اعصاب به کار می‌رود. دم‌کرده این گیاه حواس پنجگانه را تقویت کرده و نشاط‌ آور است. این گیاه بازکننده رنگ رخسار، کاهنده غم و اندوه و ضد وحشت و اضطراب است و می‌تواند حواس‌ پرتی را رفع و تنگی نفس ناشی از آشفتگی ذهنی را بهبود بخشد.

جهت خرید این محصول کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با پشتیبانی واتساپ سناپالیز
پیام به پشتیبانی واتساپ