لاغری سریع در یک ماه تا ۱۰ کیلو

پک لاغری - سناپالیز

در ابتدا باید مهم ترین نکته درباره لاغری را بدانید و آن اینکه شما باید میزان کالری مصرفی روزانه خود را از میزان کالری که میسوزانید کم تر کنید تا به کاهش وزنی ماندگار دست یابید. حال دمنوش های لاغری نیوشا با افزایش چربی سوزی به وسیله دمنوش های بلوبری ، کرن بری ، رزماری و چای ترش در بدن میتوانند متابولیسم بدن را افزایش داده و همچنین با کاهش دادن اشتها به وسیله دمنوش ها نعناع فلفلی و حس خوب زندگی باعث کم شدن غذای شما شوند و در نتیجه به روند افزایش کالری سوزی نسبت به کالری مصرفی خواهد رسید و در سریع ترین زمان به وزن دلخواه خود خواهید رسید.

لازم به ذکر است که پک دمنوش های نیوشا یک روش گیاهی برای درمان بیماری ها می باشد و به طور کل هیچ گیاهی به صورت عمد برای بدن ضرری نخواهد داشت، مگر این که فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. لذا قبل از مصرف این پک ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید و به موارد “منع مصرف” که روی سایت بارگذاری شده است توجه فرمایید.

لاغری شکم: تمرکز اصلی دمنوش لاغری نیوشا برروی چربی های انباشته قسمت شکم و پهلو می باشد و با قدرت عالی که به وسیله خاصیت خود به چربی ها آن ناحیه وارد میکند میتواند به سرعت و بدون عرضه چربی های شکمی را از بین ببرد.

لاغری با چای سبز: چای سبز حاوی آنتی اکسیدان اپیگالوکتشین گالات بوده که در سوزاندن چربی و افزایش متابولیسم بدن بسیار تاثیرگذار است. نتایج یک مطالعه نشان داده شده که این آنتی اکسیدان با افزایش اکسیداسیون چربی اثرات ضد چاقی فوق العاده در چای سبز به وجود می آورد.

لاغری با چای ترش: چای ترش کالری کمی دارد و مدّر بودن آن سبب دفع سموم و مایعات اضافی بدن می شود. نتایج پژوهش ها نشان می دهد مصرف عصاره چای ترش از میزان چاقی و چربی شکمی افراد چاق کاسته و آسیب کبدی را بهبود می بخشد. ترکیبات چای ترش مثل اسید هیبیسکوس می‏ توانند از فعالیت آنزیم‏های لوزالمعده جلوگیری کنند که این امر سبب جلوگیری از شکستن و جذب پلی ساکاریدها و کاهش وزن می ‏شود که نهایتا به کاهش وزن می انجامد.

لاغری با دارچین: دارچین با داشتن طبعی گرم باعث اثرگذاری برروی چربی های بدن شده و باعث سوزاندن آن ها می شود. دارچین همراه با دمنوش بلوبری برای چربی سوزی فوق العاده بیشتر استفاده می شود.

جهت خرید این محصول کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با پشتیبانی واتساپ سناپالیز
پیام به پشتیبانی واتساپ