پک لاغری ۱۰۰ روزه

پک لاغری - سناپالیز

پک 100 روزه لاغری نیوشا با افزایش متابولیسم بدن و کم کردن اشتها توسط دمنوش های گیاهی میتواند تا 20 کیلوگرم کاهش وزن را برای شما به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است که پک دمنوش های نیوشا یک روش گیاهی برای درمان بیماری ها می باشد و به طور کل هیچ گیاهی به صورت عمد برای بدن ضرری نخواهد داشت، مگر این که فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. لذا قبل از مصرف این پک ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید و به موارد “منع مصرف” که روی سایت بارگذاری شده است توجه فرمایید.

پک 60 روزه لاغری نیوشا شامل پنج الی هفت نوع دمنوش از بین دمنوش های: تمشک آبی، دارچین، کرن بری، لیمو، زنجبیل، ریز میوه، نعناع فلفلی، آلوئه ورا ، رزماری حس خوب زندگی، چای ترش ، معجون رویایی ، گزنه و برگ زیتون و …می باشد. ترکیب دمنوش ها و پک های لاغری پس از مشاوره فرد مشخص خواهد شد. زیرا هر دمنوش برای یک فرد به خصوص با آن فرد معین شده است و نیوشا یک نوع دمنوش و پک لاغری برای همه افراد ندارد.

مصرف این پک لاغری باعث بالا رفتن متابولیسم و چربی سوزی در بدن می شود. از طرف دیگر این دمنوش ها به مرور زمان اشتهای شما را کم خواهند کرد. روزانه نیم ساعت پیاده روی نیز می تواند در کاهش وزن به شما کمک کند.

جهت خرید این محصول کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با پشتیبانی واتساپ سناپالیز
پیام به پشتیبانی واتساپ