پک درمان میگرن و سردرد های شدید

پک درمان میگرن و سردرد های شدید - سناپالیز

پک میگرن نیوشا شامل دمنوش های دارچین، بادرنجبویه ، زنجبیل و به لیمو می‌باشد.

کلیه این دمنوش ها دارای خواص درمانی جهت بهبود سردرد و میگرن می‌باشند و هر کدام با توجه به خواصی که دارا می‌باشند، باعث التیام و کاهش درد های مربوط به میگرن می‌شوند.

لازم به ذکر است که پک دمنوش های نیوشا یک روش گیاهی برای درمان بیماری ها می باشد و به طور کل هیچ گیاهی به صورت عمد برای بدن ضرری نخواهد داشت، مگر این که فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. لذا قبل از مصرف این پک ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید و به موارد “منع مصرف” که روی سایت بارگذاری شده است توجه فرمایید.

از ویژگی های پک میگرن نیوشا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خواب آور، ضد تشنج، ادرارآور، رفع کننده سرگیجه، تقویت کننده معده، ضد آسم و تحکیم کننده حافظه.
  • برطرف کننده احساس چنگ زدگی در معده، تپش قلب، سردردهای یک طرفه، عصبانیت.
  • برطرف کردن گرفتگی رگ های خونی.
  • آرام بخش و تسکین دهنده اعصاب.
  • کاهش میزان کلسترول خون.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن.
  • رفع مشکلات گوارشی.

پژوهش ها نشان می دهد که خاصیت ضد التهابی دارچین به دلیل وجود ترکیب سینامالدئید آن است. سینامالدئید فعالیت فاکتور KB در سلول های ایمنی را مهار می کند. از طرف دیگر ترکیبات سینام آلدهید، اوژنول و ترکیبات ترپنی دارچین نیز خاصیت مسکن و آرام بخشی دارد. در حالت کلی می توان گفت دارچین و ترکیبـات آن می توانند روی سیـستم اعـصاب مرکزی تاثیر گذاشته و سبب کاهش درد شوند.

رزمارینیک اسید، اورسولیک اسید و اولئانولیک اسید استخراج شده از بادرنجبویه، بازدارنده های فعالیت آنزیم GABA-T (گابا ترانس آمیناز) هستند. محققان، ساز و کار عمل آرامش بخشی بادرنجبویه را اثر این گیاه بر مسیر گابارژیک می دانند که در آن، ترکیبات مذکور از فعالیت GABA-T جلوگیری می کنند و سبب بیشتر در دسترس بودن  GABA(یک میانجی عصبی مهم) در مغز می شوند. محققان معتقدند بادرنجبویه با بلوک کردن گیرنده های آدنوزینی در انتهای نورون های حسی عضلات، باعث کاهش درد می شود.

زنجبیل مانند برخی از داروهای ضد میگرن، برای کنترل عکس العمل‌های التهابی شامل هیستامین و درد کمک می‌کند.

 پژوهش های انجام شده در زمینه اثر گیاه به لیمو بر سلول های تحت استرس اکسیداتیو نشان می دهد این گیاه قادر است در غلظت های بهینه (25 و 50 میکرومولار) سلول های شبه نورونی PC12 را از مرگ سلولی محفاظت نماید. استرس اکسیداتیو عامل اصلی تخریب نورونی در بسیاری از اختلالات عصبی است. بنابراین استفاده از داروهای گیاهی با خاصیت آنتی اکسیدانی برای کاهش استرس اکسیداتیو و درنتیجه کاهش تخریب نورونی می تواند یکی از راهکارهای درمان این اختلالات عصبی باشد. جهت خرید این محصول کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با پشتیبانی واتساپ سناپالیز
پیام به پشتیبانی واتساپ