پک درمان دیابت و قند خون ۴۰ روزه

پک درمان دیابت و قند خون 40 روزه - سناپالیز

دیابت یا بیماری قند یک اختلال سوخت و سازی (متابولیک) در بدن است. در دیابت، سرعت و توانایی بدن در استفاده و سوخت و ساز کامل گلوکز کاهش می‌یابد و لذا میزان قند خون افزایش می یابد که به‌آن هیپرگلیسمی می‌گویند. وقتی این افزایش قند در دراز مدت در بدن وجود داشته باشد، سبب تخریب رگ‌های بسیار ریز در بدن می‌شود که می‌تواند اعضای مختلف بدن نظیر کلیه، چشم و اعصاب را درگیر کند. این بیماری با افزایش ریسک بیماری‌های قلبی عروقی نیز ارتباط مستقیمی دارد.

دیابت دو نوع اصلی دارد. در دیابت نوع یک، تخریب سلول‌های بتا در پانکراس منجر به نقص تولید انسولین می‌شود و در نوع دو، مقاومت پیش رونده بدن به انسولین وجود دارد که در نهایت ممکن است به تخریب سلول‌های بتای پانکراس و نقص کامل تولید انسولین منجر شود. عوامل ژنتیکی، چاقی و کم‌تحرکی نقش مهمی در ابتلای فرد به دیابت نوع دو دارند.

لازم به ذکر است که پک دمنوش های نیوشا یک روش گیاهی برای درمان بیماری ها می باشد و به طور کل هیچ گیاهی به صورت عمد برای بدن ضرری نخواهد داشت، مگر این که فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. لذا قبل از مصرف این پک ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید و به موارد “منع مصرف” که روی سایت بارگذاری شده است توجه فرمایید.

پک دیابت نیوشا شامل ” ترکیب چای سیاه و تمشک آبی”،” ترکیب چای سبز و گزنه و برگ زیتون”و”ریز میوه های قرمز” می باشد.

مطالعات نشان می‏ دهد تمشک آبی سرشار از فیبر است. افراد مبتلا به دیابت نوع یک با رژیم غذایی حاوی فیبر بالا، نسبت به افراد دیابتی که فیبر کمتری مصرف می کنند، سطح قند خون پایین‏ تری دارند. مصرف فیبر در بیماران دیابتی نوع دو نیز، در تنظیم سطح قند خون و انسولین آنها موثر است. در حالت کلی می توان گفت مصرف تمشک آبی، سبب بهبود حساسیت به انسولین می‏ شود و خطر ابتلا به سندروم متابولیک و دیابت نوع دو را کاهش می‏ دهد.

بر اساس گزارش پژوهشی در ژورنال Research Journal of Pharmaceutical, Biological and Chemical Sciences ، عصاره برگ زیتون اثر محافظتی در دیابت دارد. مکانیزم اثر برگ زیتون در کاهش قند خون می تواند تا حدی افزایش جذب ماهیچه ای گلوکز، بازدارندگی از گلیکونئوژنز کبدی و فعالیت آنتی اکسیدانی باشد. یافته های تحقیقی که نتایج آن در ژورنال Plos One منتشر شد نیز نشان می دهد که پلی فنل های موجود در برگ زیتون باعث افزایش حساسیت به انسولین و ظرفیت ترشحی سلول های بتای پانکراس در مردان میانسالی شدند که اضافه وزن داشتند. اولئوروپین و تانن ها در برگ زیتون به عنوان بازدارنده های گلوکوزیداز عمل کرده و از جذب کربوهیدرات در بدن می کاهند. بازدارندگی از فعالیت آمیلاز پانکراس، مکانیزم پیشنهادی دیگر برای اثر برگ زیتون بر کاهش قند خون است.

دمنوش ریزمیوه های قرمز نیز ترکیبی از ریزمیوه‌هایی نظیر توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش است. به طور کلی میوه‌های قرمز سرشار از فیبر هستند. این دمنوش علاوه بر اینکه در بهبود کبد چرب، کنترل دیابت، درمان فشار خون و چربی خون موثر است، آرامش بخش نیز می‌باشد و به واسطه خواص آنتی اکسیدانی ترکیباتش در کاهش التهاب و درمان بیماری آرتروز بسیار موثر است. از دیگر مواردی که به خواص این دمنوش می افزاید، زرشک به کار رفته در این محصول است که نام آن زرشک سیاه، معروف به زرشک کوهی است و از پرخاصیت ترین انواع زرشک محسوب می‌شود.

جهت خرید این محصول کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با پشتیبانی واتساپ سناپالیز
پیام به پشتیبانی واتساپ