پک درمان کبد چرب ۴۰ روزه

پک درمان کبد چرب 40 روزه نیوشا - سناپالیز

کبد یا جگر سیاه بزرگترین غده در بدن انسان است که در فعالیت‌های سوخت‌وساز بدن مانند گوارش نقش دارد. تمام خون دستگاه گوارش توسط سیاهرگی به نام ورید پورت جمع‌آوری شده و وارد کبد می‌شود و تمام مواد جذب شده از لوله گوارشی از کبد عبور می‌کنند. از دیگر وظایف کبد به دام انداختن سموم و تصفیه آن‌ها با تبدیل کردن آن‌ها به مواد بی ضرر می باشد. همچنین، این کبد است که متابولیسم داروها را در بدن بر عهده دارد. شرکت در خون‌سازی (در دوره پیش از تولد) و مقاومت در برابر عفونت‌ها، فراهم ساختن سریع انرژی در هنگام ضرورت، ذخیره آهن و… از دیگر فعالیت‌های کبد می باشد.

 

کبد چرب در پزشکی حالتی برگشت‌پذیر از تجمع واکوئول‌های چربی در سلول‌های کبدی است که با التهاب کبد مشخص می‌شود. این حالت ممکن است در افرادی که الکل مصرف می‌کنند ایجاد شود، ولی در ایران این بیماری علل دیگر دارد و «کبد چرب غیرالکلی» نامیده می‌شود. فرم غیرالکلی این بیماری در تعدادی از اختلالات بالینی مانند دیابت، چاقی و سوء تغذیه رخ می‌دهد. وجود چربی در کبد طبیعی است، اما اگر این میزان از چربی بیش از ۵ تا ۱۰ درصد وزن کل کبد شود، فرد به بیماری کبد چرب دچار شده‌است.

این بیماری نشانه خاصی ندارد اما پس از رعایت نکردن و پیشروی این بیماری در کبد، باعث سوءهاضمه می شود. رسوب چربی در کبد را کبد چرب می‌نامند و مصرف الکل می‌تواند باعث آن شود. البته افراد غیر الکلی هم به دلایل مختلف از جمله چاقی، مصرف غذاهای آماده و غذاهای چرب، عدم فعالیت فیزیکی و مصرف مواد غذایی نامناسب ممکن است به این بیماری مبتلا شوند. این عارضه گاهی به علت مصرف برخی داروها می‌باشد که باعث رسوب چربی در کبد می‌شود.

لازم به ذکر است که پک دمنوش های نیوشا یک روش گیاهی برای درمان بیماری ها می باشد و به طور کل هیچ گیاهی به صورت عمد برای بدن ضرری نخواهد داشت، مگر این که فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. لذا قبل از مصرف این پک ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید و به موارد “منع مصرف” که روی سایت بارگذاری شده است توجه فرمایید.

پک درمان کبد چرب نیوشا که شامل دمنوش های: ریز میوه ( میکس بری )، بلوبری، چای ترش و کرن بری می‌باشد.

دمنوش ریز میوه نیوشا ترکیبی از ریزمیوه‌های قرمز مانند توت فرنگی، تمشک و زرشک است. به طور کلی میوه‌های قرمز سرشار از فیبر هستند و وجود آن‌ها در این محصول باعث می‌شود نوشیدن این دمنوش نقش به سزایی در روند کاهش وزن، کاهش کلسترول و کاهش فشار خون ایفا کند. این دمنوش علاوه بر اینکه در بهبود کبد چرب موثر است، آرامش بخش نیز می‌باشد و به واسطه خواص آنتی اکسیدانی ترکیباتش در کاهش التهاب و درمان بیماری آرتروز بسیار موثر است. از دیگر مواردی که به خواص این دمنوش می افزاید، زرشک به کار رفته در این محصول است که نام آن زرشک سیاه، معروف به زرشک کوهی است و از پرخاصیت ترین انواع زرشک محسوب می‌شود.

بلوبری از مفیدترین میوه ها برای پاکسازی کبد چرب می باشد که حاوی آنتی‌اکسیدانی به نام «آنتوسیانین» هستند که سلامت کبد را تضمین می‌کند. جهت خرید این محصول کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با پشتیبانی واتساپ سناپالیز
پیام به پشتیبانی واتساپ