پک درمان دل درد و دل پیچه

پک درمان دل درد و دل پیچه - سناپالیز

درد شکمی می ‌تواند یکی از نشانه‌های مرتبط با اختلالات گذرا یا بیماری ‌های جدی باشد. بیان یک تشخیص قطعی از علت درد شکم می‌تواند مشکل باشد، زیرا بسیاری از بیماری ‌ها می‌توانند به این علامت منجر شوند. در اغلب موارد درد شکمی خوش خیم یا گذرا می‌باشد اما گاها نیاز به مداخله فوری متخصصان وجود دارد. درد شکمی یا دل درد در زبان عامیانه به درد نواحی دور ناف گفته می شود و به درد ناحیه فوقانی میانی شکم یا درد اپی گاستر درد سردل گفته می شود. “معده” شایع ترین منشا درد اپی گاستر و “روده” شایع ترین منشا درد دور ناف می باشد.

پک درمان دل پیچه و دل درد شامل دمنوش نعناع فلفلی، رازیانه، رزماری، هل و زنجبیل می باشد.

لازم به ذکر است که پک دمنوش های نیوشا یک روش گیاهی برای درمان بیماری ها می باشد و به طور کل هیچ گیاهی به صورت عمد برای بدن ضرری نخواهد داشت، مگر این که فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. لذا قبل از مصرف این پک ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید و به موارد “منع مصرف” که روی سایت بارگذاری شده است توجه فرمایید.

نعناع فلفلی حاوی ترکیبی به نام منتول است. منتول ضد اسپاسم است. استنشاق عطر نعناع فلفلی باعث آرام شدن عضلات معده می شود. مصرف روغن نعناع فلفلی نیز باعث تسکین درد و کاهش نفخ و گاز معده می شود.

رازیانه اثر آنتی اکسیدانی و ضد زخم دارد و به طرز چشمگیری ضایعات مخاطی معده و آسیب های وارده به آن را کاهش می دهد. در بسیاری از کشورها از رازیانه جهت بهبود فرآیند هضم پس از وعده های غذایی استفاده می شود. پژوهش ها نشان داده است که ترکیبات روغن فرار رازیانه اثر مثبتی بر دستگاه گوارش دارند. این ترکیبات می توانند سبب تسکین ماهیچه های لوله گوارش شوند و به کاهش نفخ کمک کنند. آنتول، فنچون و استراگول خواص ضد اسپاسم و ضد التهاب دارند که ماهیچه های روده را آرام می کنند و سبب برطرف شدن نفخ می شوند.

رزماری گیاهی معطر است، درد معده را کاهش می دهد و هضم  غذا را بهبود می بخشد. این گیاه از طریق افزایش تولید صفرا سموم را از کبد دفع می کند. رزماری اشتها را زیاد می کند و به درمان ناراحتی هایی معده مانند نفخ، گاز و گرفتگی عضلات معده کمک می کند. مصرف چای رزماری نیز باعث برطرف شدن نفخ و سوزش سرِدل می شود. همچنین از این گیاه برای درمان سوزش معده، یبوست و نفخ استفاده می شود. این تاثیرهای رزماری به دلیل خاصیت ضد التهابی آن است.

هل ضد درد و ضد اسپاسم است و روغن های فرار در هل ناراحتی های معده و روده را درمان می کنند. این گیاه برای درمان بیماری هایی نظیر اسهال خونی، یبوست، سوء هاضمه و سایر ناراحتی های دستگاه گوارش نیز مفید است.

پژوهش های انجام شده نشان می دهد ریشه زنجبیل حالت تهوع و استفراغ را کاهش می دهد و درد ناشی از وجود گاز و نفخ در روده و معده با مصرف زنجبیل کمتر می شود. همچنین نوشیدن یک فنجان دمنوش زنجبیل قبل و یا بعد از غذا فرآیند هضم را بهبود می بخشد. جهت خرید این محصول کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با پشتیبانی واتساپ سناپالیز
پیام به پشتیبانی واتساپ