پک پوست و زیبایی ۴۰ روزه دمنوش نیوشا

پک پوست و زیبایی 40 روزه دمنوش نیوشا - سناپالیز

از مزایای این پک می­توان به رفع جوش و بهبود جای جوش، ترمیم تو رفتگی­ های پوستی، رفع کک و مک و لک ­های پوستی، شفاف سازی پوست و رفع چروک­ های پوستی اشاره نمود. در حالت کلی این پک شامل دمنوش ­هایی است که خواصی مانند شفاف سازی و رفع کک و مک پوست را دارند و تاثیر آنها با مرور زمان بر روی پوست مشاهده می­ شود.

پک پوست و زیبایی نیوشا برای افرادی مناسب است که از پوست صورتشون ناراضی بوده و جوش و جای جوش دارند.

لازم به ذکر است که پک دمنوش های نیوشا یک روش گیاهی برای درمان بیماری ها می باشد و به طور کل هیچ گیاهی به صورت عمد برای بدن ضرری نخواهد داشت، مگر این که فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. لذا قبل از مصرف این پک ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید و به موارد “منع مصرف” که روی سایت بارگذاری شده است توجه فرمایید.

دمنوش های پک پوست شامل دمنوش ریز میوه، آلوورا، وانیل و چای ترش می ­باشد.

دمنوش ریز میوه در بهبود عوارض ناشی از کبد چرب که عامل بیماری های پوستی و جوش های سر سفید چرکی است موثر می باشد. آلوئه ورا با خاصیت بازسازی و ترمیم پوست می تواند ضخم و جای جوش ها را درمان کند و در شفاف سازی پوست تا حدی موثر است. دمنوش وانیل مهم ترین عمل برای شفاف سازی پوست و بهبود پوست های مرده است. امکان درمان تیرگی های ناشی از مشکلات هورمونی نیز با دموش وانیل وجود دارد. چای ترش نیز خون را تصفیه می کند و باعث خون رسانی تمیز تر و بهتر به سطح پوست می شود.

چهار مورد اساسی وجود دارد که رعایت آنها برای داشتن پوستی سالم و شاداب، ضروری می باشد:

  • اعصاب راحت (دمنوش به لیمو هر شب)
  • خواب به موقع (جهت پاکسازی کلیه و کبد)
  • نوشیدن آب فراوان (این عمل باعث تصفیه خون می شود)
  • استفاده از ویتامین ها و خوردن میوه تازه.

پاک سازی پوست صورت با استفاده از گلاب نیز باعث شادابی پوست می گردد. چنانچه پوست شما خشک است پس از پاک سازی صورت با گلاب پوست خود را با استفاده از روغن نارگیل ماساژ دهید.

جهت خرید این محصول کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با پشتیبانی واتساپ سناپالیز
پیام به پشتیبانی واتساپ