پک درمان و تسکین گلو درد ۲۰ روزه

پک درمان و تسکین گلو درد 20 روزه - سناپالیز

گلودرد به درد یا سوزش گلو می‌گویند. گلودرد یکی از نشانه‌های بیماری شایع است و معمولا به دلیل فارنژیت (التهاب گلو) اتفاق می‌افتد، و همچنین می‌تواند نشانه‌ای از تروما و دیفتری باشد. گلودرد می‌تواند خفیف یا شدید باشد.

لازم به ذکر است که پک دمنوش های نیوشا یک روش گیاهی برای درمان بیماری ها می باشد و به طور کل هیچ گیاهی به صورت عمد برای بدن ضرری نخواهد داشت، مگر این که فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. لذا قبل از مصرف این پک ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید و به موارد “منع مصرف” که روی سایت بارگذاری شده است توجه فرمایید.

دمنوش های پک گلودرد شامل نعناع فلفلی، زنجبیل و میخک می باشد.

نعناع برای کاهش سردرد مفید است.عطر طبیعی و تازه نعناع درمان سریع و موثری برای حالت تهوع و سردرد است. این یک ماده تسکین دهنده و آرام بخش طبیعی است. بوی نعناع می‌تواند بینی، گلو و ریه‌ها را به خوبی پاک‌سازی کند به‌طوری که اگر فردی زیاد سرفه می‌کند، بوی نعناع می‌تواند برای پاکسازی گلو و تسکین وی مفید واقع شود. نعناع همچنین دارای خاصیت آنتی باکتریایی و ضد التهابی است که می‌تواند به تسکین التهاب دستگاه تنفسی کمک کند.

زنجبیل خلط آور است و به شل کردن و دفع مخاط از دستگاه تنفسی کمک می کند. همچنین، زنحبیل از ویژگی ضد التهابی سود می برد و با باکتری های بد مبارزه می کند. این ماده غذایی گردش خون را تقویت می کند، و جریان اکسیژن و دفع سموم را بهبود می بخشد. بررسی ها نشان داده زنجبیل، برای رفع تهوع و نفخ  و نیز بهبود سوءهاضمه، اسهال و تهوع مناسب است.

میخک خاصیت بی حس کردن درد را دارد که می تواند تاثیر آرام بخشی بر سرفه و درد گلو داشته باشد. همچنین این گیاه می تواند تهوع و استفراغ را نیز برطرف کند. جهت خرید محصول کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با پشتیبانی واتساپ سناپالیز
پیام به پشتیبانی واتساپ