پک درمان و بهبود معده درد ۲۰ روزه

پک درمان و بهبود معده درد 20 روزه - سناپالیز

بروز هر گونه درد در ناحیه زیر سینه تا پایین شکم به عنوان درد معده در نظر گرفته می شود. معمولا درد معده، مشکل جدی نیست و قابل تشخیص و درمان می باشد، اما گاهی اوقات ممکن است بیماری خطرناکی در پس معده درد نهفته باشد که باید به آن توجه کرد.

لازم به ذکر است که پک دمنوش های نیوشا یک روش گیاهی برای درمان بیماری ها می باشد و به طور کل هیچ گیاهی به صورت عمد برای بدن ضرری نخواهد داشت، مگر این که فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. لذا قبل از مصرف این پک ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید و به موارد “منع مصرف” که روی سایت بارگذاری شده است توجه فرمایید.

پک درمان معده درد نیوشا شامل دمنوش های زنجبیل، آلوئه‌ورا ، کرن بری، نعناع فلفلی می باشد.

بررسی های انجام شده نشان می دهد که زنجبیل اثر محافظتی بر معده دارد و باعث افزایش تخلیه معده و انقباضات آنتروم (قسمت انتهایی معده) در بیماران مبتلا به سوهاضمه می گردد. از طرف دیگر برخی پژوهشگران، اثر زنجبیل را ناشی از ترشح سروتونین (ماده ای که توسط سیستم عصبی ترشح می شود و در تنظیم حرکات معده نقش دارد) می دانند.

آلوئه ورا برای درمان اختلالات معده و روده بسیار استفاده می شود ولی درباره تاثیر آن نظرات متناقضی وجود دارد. آزمایشات انجام شده نشان می دهد آلوئه ورا در درمان کولیت زخمی نتایج قابل قبولی دارد. عصاره آلوئه ورا از ترشح اسید در معده جلوگیری می کند که می تواند به سبب حضور لکتین ها در این گیاه باشد. استعمال آلوئه ورا با افزایش مقاومت موکوس باعث کاهش میزان زخم می شود.

تحقیقات نشان می دهد که کرن بری از چسبیدن پاتوژنهای هلیکوباکتر به دیواره معده جلوگیری می کند. برپایه مطالعات آزمایشگاهی، کرن بری از چسبیدن باکتری پیلوری به سلول های مخاط معده جلوگیری می کند و خطر ابتلا به بیماری و یا سطح مصرف آنتی بیوتیکها برای درمان را کاهش می دهد.

بررسی نقش گیاه نعناع فلفلی در سندروم روده تحریک پذیر نشان می دهد که این گیاه ترکیبات ضد انقباضی دارد. بر اساس مطالعات انجام شده نعناع فلفلی به دلیل توانایی بستن کانال های کلسیم در ماهیچه های صاف، خواص ضداسپاسم دارد. مصرف نعناع فلفلی در بیماران مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر بدون ایجاد هیچ گونه عوارضی، سبب آرامش دستگاه گوارش و کاهش علائم بیماری شد است، اما تحقیقات بیشتری در این زمینه نیاز است. جهت خرید محصول کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با پشتیبانی واتساپ سناپالیز
پیام به پشتیبانی واتساپ